برنامه ریزی
1399/11/12 یکشنبه
طی حکمی از سوی معاون اداری و مالی :
مدیرکل امور فنی و پشتیبانی دانشگاه پیام نور منصوب شد

.

.

آئین تکریم و معارفه مدیران کل اداره امور پشتیبانی و امور عمرانی در سالن تصویر و رسانه دانشگاه پیام نوربرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن علیزاده معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور ضمن سپاس و قدردانی از زحمات دکتر رضویان در حوزه عمرانی و آقای محمدی در اداره کل پشتیبانی گفت: مدیران خوب و پرتلاش می توانند در حوزه های کاری همچنان اثرگذار باشند.

 وی با اشاره به  ادغام اداره کل امور پشتیبانی و اداره کل امور عمرانی تحت عنوان اداره کل امور فنی و پشتیبانی گفت: این تغییرات در راستای چابک سازی، کاهش سلسله مراتب اداری غیرضروری و تسهیل امور صورت گرفته و امیدواریم این تغییرات بسترساز رشد و تعالی بیشتر دانشگاه شود.

وی با تبیین عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته در زمان تصدی مدیریت پیشین امور عمرانی در طرح‌های عمرانی دانشگاه، افزود: دکتر رضویان از مدیران پرتلاش دانشگاه هستند که در دو دوره مسئولیت خود در این سمت با تکیه بر تجارب علمی و اجرایی توانستند کارهای بزرگی را به سرانجام برسانند و گام‌های مؤثری را در زمینه طرح‌های عمرانی دانشگاه بردارند .

دکتر علیزاده در خصوص اقدامات ارزشمند اداره کل امور پشتیبانی نیز اضافه کرد: تلاش های این اداره کل در زمان مدیریت آقای محمدی ستودنی است وقطعا دانشگاه از تجربیات ارزشمند این مدیران در آینده نیز بهره خواهد برد.
گفتنی است، در این مراسم دکتر سید علی سید رزاقی به عنوان سرپرست جدید اداره کل امور فنی و پشتیبانی معرفی شد.

وی در این مراسم تاکید کرد: مسیری را که توسط مدیران پیشین ریل گذاری شده با اهتمام بیشتردر جهت ارتقای هر چه بیشتر دانشگاه طی خواهیم کرد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر