مرکز نور آوری
1400/4/16 چهارشنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه:
سومین جشنواره ملی شعر آیینی نور به میزبانی کرمان برگزار می شود/ نقش موثر تقویت شوق ادبی جوانان در ماندگاری فرهنگ

.



معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه با عنوان اینکه سومین جشنواره ملی شعر آیینی نوردی ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور کرمان برگزار می شود ، افزود: اگر بدنبال ماندگاری فرهنگی باشیم یکی از بهترین و ماناترین حوزه ها ، حوزه شعر و ادب است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر امین ناجی ضمن اشاره به اهداف این جشنواره  گفت: ایجاد و تقویت شوق ادبی جوانان از مهمترین اهداف این جشنواره است که نقش موثری در ماندگاری فرهنگ دارد.

وی افزود: حوزه شعر آیینی و اهمیت آن برکسی پوشیده نیست و ما وظیفه داریم آن را را ارج نهاده و در جهت بسط و گسترش آن تلاش کنیم .

وی با عنوان اینکه عملکرد مثبت جشنواره های پیشین در سطح ملی موجب تثبیت آن در تقویم فرهنگی دانشگاه پیام نور شده است، بر ضرورت برگزاری هر چه بهتر آن تاکید کرد.

همچنین دکتر علیرضا محدثی زرندی، رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان و دبیر منطقه 8 دانشگاه نیز بر به کار گیری همه ظرفیت استان برای برگزاری این جشنواره ملی تاکید کرد و افزود: با توجه به تجربه دو دوره برگزاری جشنواره ملی شعر آیینی نور در استان کرمان، آمادگی لازم برای ارتقاء کمی و کیفی این جشنواره وجود دارد.

گفتنی است، سومین جشنواره ملی شعر آیینی نور ویژه تمامی دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در دیماه 1400  مصادف با ایام شهادت سردار سلیمانی برگزار خواهد شد.
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر