اخبار
1401/2/12 دوشنبه
با ارسال پیامی
دکتر منصور فرهادی سالروز پاسداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان و اساتید، خصوصاً اساتید فرهیخته دانشگاه پیام نور تبریک گفت.

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به مناسبت روز معلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری دوازدهم اردیبهشت ماه را  فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم از خدمات تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دانست.

متن کامل پیام دکتر منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان بدین شرح است:

سلام برتو ای گوهر گرانقدر و ای دُر گرانبهای قله های ایثار و استقامت، تو با نسیم علم و دانشت طراوت خاصی به این بدن های خواب و نا آگاه ما بخشیدی، تو باعث شدی تا ما از تاریکی و ذلت جهل بسوی روشنایی و سربلندی علم و از غبار کده بی معرفتی و ناآگاهی بسوی دهکده علم معرفت راه یابیم. به راستی اگر تو نبودی چه کسی دستگیر ما در این طوفان سهم گین زندگانی شده و ما را بسوی کشتی پر بار علم و معرفت راهنمایی میکرد.

مگر نه این است که تو چراغ راه ما در این دهکده امتحان و بلکه ظلمت کده غفلت و از خدا بی خبری شدی، تو که بعنوان یک معلم دلسوز هیچگاه دست پر مهر و محبت و مملو از امیدت را از سر ما برنداشتی و شب و روز به راه درست و صراط مستقیم بودی، همان راهی که تمام پیامبران الهی و امامان معصوم (ع) تا آخرین نفس شان سعی داشتند مردم را از ورطه غفلت و انحراف بسو ی رستگاری ابدی سوق دهند راهی که فلاح و رستگاری ما در آن نهفته است.

منصور فرهادی
رئیس دانشگاه

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر