برنامه ریزی
1399/12/16 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در اختتامیه جشنواره رویش:
ارتباط دانشگاه پیام نور با دانشجو در دوران کرونا قطع نشد/ افزایش 2 برابر آثار ارسالی به جشنواره رویش در دوران کرونا

.

.

.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: رسالت اجتماعی دانشگاه پیام نور برای حفظ روحیه امید، افزایش مشارکت و ایجاد نشاط در بین دانشجویان در دوران شیوع بیماری کرونا که امکان فعالیت های حضوری میسر نبود، با جشنواره های فرهنگی مجازی تحقق یافت.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی در اختتامیه جشنواره رویش که امروز به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد، ضمن تقدیر از این دانشگاه و معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی برای برگزاری مطلوب جشنواره های فرهنگی افزود: استقبال دانشجویان برای مشارکت در این جشنواره ها بسیار قابل افتخار است و امسال علیرغم تمامی محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ، با افزایش 2 برابری نسبت به سال گذشته روبه رو بوده است.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در جشنواره رویش گفت: سال گذشته 900 دانشجو در جشنواره رویش دانشگاه پیام نور شرکت داشتند و این عدد امسال به بیش از یک هزار شرکت کننده رسیده، که بسیار باعث خوشحالی است.

وی با عنوان اینکه بسترهای الکترونیکی غنی در دانشگاه پیام نور، امکان برگزاری جشنواره های مجازی و اتصال با دانشجویان را تسهیل کرده است، گفت: دانشگاه پیام نور در دوران شیوع بیماری کرونا، توانست در کنار آموزش های مجازی،فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود را نیز در بستر الکترونیکی و به بهترین نحو ممکن انجام دهد و برگزاری این جشنواره ها به شکل مجازی تجربه ای بسیار ارزشمند برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه بود تا بتوانیم ضمن رفع اشکالات موجود، سال های آتی نیز بسیار پرقدرت در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

وی با اشاره به برترین های این جشنواره گفت: دانشگاه پیام نور اصفهان با 560 اثر، دانشگاه پیام نور استان تهران با 234 اثر، دانشگاه پیام نور همدان با 150 اثر، دانشگاه پیام نور استان خوزستان با 130 اثر و دانشگاه های پیام نور استان کرمان و فارس با 100 اثر، رتبه های اول تا پنجم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

دکتر زمانی در پایان ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران جشنواره های فرهنگی ابراز امیدواری کرد: در کنار افزایش کمی آثار، بتوانیم به رشد قابل توجهی در کیفیت آثار هم دست یافته و با استفاده از دستاوردهای این جشنواره ها، مسائل و مشکلات فرهنگی کشور را مرتفع کنیم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر