اخبار برگزیده
1397/9/17 شنبه
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به مناسبت 16 آذر در دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس، همزمان با روز دانشجو جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با حضور رئیس پیام نور مرکز بندرعباس و سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراکز و واحدهای پیام نور استان هرمزگان برگزار گردید.

با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مطالبه گری از مسئولین و ایجاد فضای پرسش و پاسخ در دانشگاه و همچنین به منظور آشنایی با نقطه نظرات دانشجویان، جلسه پرسش و پاسخ با حضور دکتر علیرضا مصدقی (رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس) و حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا حسین کرتی (سرپرست نهاد نمایندگی مقام معطم رهبری در مراکز پیام نور استان هرمزگان) در سالن همایش شهید مطهری پیام نور بندرعباس برگزار گردید و ریاست مرکز بندرعباس پاسخگوی سئوالات مختلف دانشجویان بودند.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه مصدقی رئیس پیام نور مرکز بندرعباس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 16 آذر ماه 1332 گفت: 16 آذر تبلور آزادی خواهی و استقلال طلبی و استعمار ستیزی دانشجویان است و دانشجویان آن روز با ریختن خون خود درس آزادگی و مبارزه طلبی با استکبار را به ما آموختند همچنین وی گزارشی از فعالیتهای انجام شده در مرکز بندرعباس را به دانشجویان ارائه داد.

در ادامه دانشجویان به طرح دیدگاهها و سئوالات خود در حوزه های مختلف آموزشی و دینی پرداختند که توسط مسئولین حاضر به سئوالات مطرح شده پاسخ داده شد. رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس خاطر نشان کرد همواره ما از نظرات ارزنده دانشجویان درجهت رفع مشکلات دانشگاه استفاده خواهیم کرد و رفع مشکلات دانشجویان در حوزه های مختلف را از اولویتهای کاری خود قرار خواهیم داد.

همچنین وی افزود حضور دانشجویان در جهت بالا بردن سطح علمی و فرهنگی دانشگاه و نیز رشد و شکوفائی و نشاط در دانشگاه سهم بسزایی خواهد داشت.





 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر