اخبار برگزیده
1396/10/5 سه‌شنبه
برگزاری مسابقه چالش جاذبه (نجات تخم مرغ)در دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس، انجمن فیزیک با همکاری اداره فرهنگی و فوق برنامه ، برای دومین بار مفتخر به میزبانی از دانشجویان در برگزاری مسابقه چالش جاذبه (نجات تخم مرغ)، بودند. این برنامه علمی و هیجان انگیز با حضور رئیس و معاونین پیام نور بندرعباس در محوطه دانشگاه برگزار گردید.
هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی دانشجویان با فضای پویای علمی و رقابتی، شناسایی مستعدین در این حوضه، جذب دانشجویان به عنوان اعضاء تشکل های علمی و انجمن ها، فراهم سازی زمینه های ورود به مسابقات در سطح استان و ملی بود که با شرکت بیش از 20 نفر از دانشجویان و با حضور جمع کثیرعلاقمندان و اساتید برگزار گردید.
قابل ذکر است معیارهایی نظیر فرود، وزن سازه، نقطه فرود،خلاقیت و مهمترین بخش که سالم ماندن تخم مرغ پس از فرود سازه از فاصله 15 متری بود مورد بررسی و داوری قرار گرفت که در نهایت تیم مثلث طلایی توانست با اختلاف بسیار کم عنوان برنده این دوره از مسابقات را کسب نماید. در پایان دبیر انجمن فیزیک عنوان کرد: امیدواریم در آینده نیز با حمایت مسئولین دانشگاهی و استانی و زمینه سازی برای ورود دانشجویان به عرصه علمی، پژوهشی و کارآفرینی، دانشجویان مستعد پیام نور را به جایگاهی که در شان آنهاست برسانیم.











 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر