مرکز نور آوری
1394/8/10 یکشنبه
مرکز نوآوری پارک استان هرمزگان در دانشگاه پیام نور شهر بندرعباس راه اندازی شد

.


در مراسمی با حضور معاون فناوری و پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور، مرکز نوآوری پارک استان هرمزگان در دانشگاه پیام نور شهر بندرعباس راه اندازی شد

به گزارش پیام نوری ها به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور،در این مراسم که دکتر احمد علی پور معاون فناوری و پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور، دکتر پویان ادیبی مدیر مرکز رشد واحدهای پارک علم و فناوری، دکتر صمد حمزه ئی رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و جمعی از اساتید و واحدهای فناور حضور داشتند، فعالیت این مرکز برای جذب ایده های دانشجویان و اساتید از ترم مهر شروع شد.

دکتر علی پور معاون پژوهش و فناوری ایران با مثبت ارزیابی کردن راه اندازی این مرکز ابراز امیدواری کرد، مرکز نوآوری بتواند در جذب ایده های دانشجویان و هدایت آن ها به سمت کسب و کارهای دانش بنیان گام بر دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز در این مراسم گفت: این مرکز در راستای امضای تفاهم نامه منعقد شده بین پارک علم و فناوری و دانشگاه پیام نور راه اندازی شده است.

دکتر حمزه ای با بیان اینکه تعامل دانشگاه و پارک می تواند در جذب ایده های دانشجویان و اساتید نقش به سزایی ایفا کند، افزود: دانشگاه پیام نور برای راه اندازی این مرکز در شهرستان ها نیز همکاری می کند.

دکتر پویان ادیبی مدیر مرکز رشد واحدهای پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در این مراسم با مثبت ارزیابی کردن راه اندازی اولین مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور گفت: هفته پژوهش سال گذشته همزمان با رونمایی از مرکز نوآوری تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری و دانشگاه های استان با حضور استاندار هرمزگان امضا شد که با پیگیری های صورت گرفته اولین مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور بندرعباس راه اندازی شد.

وی افزود، این مرکز در راستای حمایت از محققان، نوآوران و پژوهشگران با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی نمودن ایده ها راه اندازی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر