برنامه ریزی
1395/2/13 دوشنبه
برگزاری مراسم بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس

.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس، مراسم روز ملی خلیج فارس و بزرگداشت مقام استاد در محل سالن همایش دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس برگزار گردید. دراین مراسم دکتر دیانت (رئیس دانشگاه پیام نور استان)، دکتر مصدقی (رئیس پیام نور مرکز بندرعباس)، معاونان ستاد استان و مرکز، اساتید، اعضاء هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور بندرعباس حضور داشتند.
در ابتدای جلسه دکتر مصدقی ضمن تبریک روز معلم و استاد و گرامیداشت روز ملی خلیج فارس اظهار نمود وجه تمایز دیدگاه اسلامی و غربی در باب آموزش این است که غربیون همواره وجه علم را در نظر گرفتند و جنبه تربیت و اخلاق انسانی را فراموش نمودند. این در حالی است که در دیدگاه اسلامی تعلیم همواره در کنار تربیت قرار گرفته و یک استاد و معلم باید علاوه بر تقویت بنیّه علمی خویش وجه تربیت و اخلاق اسلامی را مدنظر خویش قرار دهد و نمونه بارز چنین انسانی در شهید مطهری و آثار وی به عنوان یک معلم مشهود است.
دکتر دیانت سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان هرمزگاه نیز ضمن گرامیداشت مقام معلم گفت: استان هرمزگان جوانان بسیار با استعداد و منابع انسانی قوی دارد که باید روی این منابع مهم سرمایه گذاری بیشتری کرد.
قابل ذکر است در پایان این مراسم بعد از اساتید برتر تقدیر به عمل آمد.

















 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر