برنامه ریزی
1397/8/28 دوشنبه
برگزاری سمینار آموزشی با موضوع زبان بدن در دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس، با همکاری مشترک انجمن جامعه شناسی پیام نور بندرعباس سمینار آموزشی (زبان بدن) با سخنرانی استاد فخر السادات رضوی در محل سالن همایش شهید مطهری برگزار گردید.
ایشان در ابتدای سخنان خود انواع ارتباطات را به کلامی و غیر کلامی تقسیم نموده و به بررسی تبادل نگرش غیر کلامی با اجزا بدن همچون : چشم ،صورت و غیره که در جعل زبان بدن و ارتباط با دیگران تاثیر گذار است پرداختند و یافته های حرکات بدن : 1-موروثی 2-آموخته از نیاکان 3-آموخته از دوران کودکی اما تکامل یافته‌است می باشد  و با جلوه های هیجانی همانند :ترس ،خشم ،هیجان وغیرو همراه بوده است.
یادگیری حالت های مثبت و دوری از حالت های منفی بدن باعث می شود ارتباط بهتری داشته باشیم و قابل پذیرش باشیم . درباره مواردی مثل: حوزه های ارتباط اشخاص، قلمرو افراد، پالایش زبان بدن برای دروغگویی، جعل زبان بدن، انواع حرکات دست و چرخش آن و انواع حرکات بدن جهت بوجود آوردن حالت خوشایند و نا خوشایند ارتباط غیر کلامی توضیح داده شد.
در پایان با پرسش و پاسخ به این نتیجه گیری رسیدند که لبخند زدن میتواند در حالت استرس، خشم یا هر حالت منفی ارسال با پیامی به مغز و دریافت تاثیر مثبت از آن روی بدن و حفظ آرامش تاثیر فوق العاده داشته باشد.

 





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر